Lideri naționali în mentenanța preventivă a suprafețelor de trafic
Dito Group este lider național în lucrări de mentenanță preventivă a structurilor rutiere din asfalt și beton. De 17 ani, contribuim cu responsabilitate în proiecte complexe din sectorul infrastructurii de transport rutier și aerian în România și străinătate. Ne definește expertiza, excelența tehnologică și capacitatea de execuție.
Programul Orașe fără gropi are ca scop extinderea duratei de viață a suprafețelor de asfalt în cel mai rentabil mod posibil, prin repararea fisurilor și crăpăturilor.
Soluțiile Dito Group din cadrul programului de mentenanță preventivă
-
Sunt de 15 ori mai eficiente la buget față de plombarea gropilor din stratul de uzura
-
Reduc necesitatea plombărilor – plombele acoperă groapă, dar generează fisuri și crăpături suplimentare pe rostul de lucru, perpetuând problemele drumului în loc să le rezolve;
-
Prelungesc cu până la 7 ani durata de viață a suprafețelor noi de asfalt
-
Sunt rapide și se desfășoară sub trafic auto, datorită tehnologiilor și materialelor utilizate
-
Sunt garantate 3 ani
Program național de mentenanță preventivă a carosabilului urban, dedicat primăriilor din România. Cuprinde soluții moderne, economice și ecologice.
Programul de mentenanță este un model de bune practici folosit de administrații din întreaga lume: din New York la Munchen sau Budapesta, până la Miercurea Ciuc sau Alba Iulia. În România a fost implementat pentru prima dată de echipa Dito Group, în anul 2007


Repararea fisurilor și crăpăturilor este cea mai bună alegere pentru bugetul unei primării și pentru creșterea duratei de viață a suprafețelor de asfalt. Lucrările de mentenanță se efectuează în funcție de stadiul de degradare al stratului de uzură.
Stadiu incipient de degradare

Colmatare fisuri
Proceduram corectă presupune îndepărtarea impurităților și încălzirea asfaltului, cu lancia termosuflantă, pentru a crește aderența materialului pe fisură. Fisura se etanșează cu Biguma RS, mastic bituminos destinat fisurilor în asfalt, rezistent la temperaturi și la stresul mecanic produs de anvelope.

Colmatare fisuri cu tăiere
Tăierea prealabilă a fisurii permite materialului să intre în crăpătură și crește durata de rezistență a lucrării de la 1 la 3 ani. După tăiere, fisura se etanșează cu Biguma RS. Colmatările cu tăiere sunt garantate 3 ani.
Stadiu avansat de degradare

Colmatare crăpături
În colmatarea crăpăturilor utilizăm Durobit, un material cu duritate crescută, elastic și impermeabil, destinat suprafețelor de asfalt. Acest tip de material elimină necesitatea unor etape de lucru tradiționale, iar scurtarea timpului de lucru scade disconfortul creat în trafic.