fbpx
Skip to main content
suport comercial clienti

VREM SĂ ȘTII CE ÎȚI OFERIM:

  • Noi provocări, în proiecte de anvergură naționale și internaționale de infrastructură rutieră și aeroportuară, cu bugete valoroase, pe care să le conduci și să-ți dezvolți competențele profesionale

  • Un portofoliu de clienți recurenți cu care poți prelua o colaborare fructuoasă

  • Un volum antrenant de activitate și în același timp realizabil

  • Resurse materiale moderne pentru a-ți desfășura activitatea

  • Susținere și colaborare continuă cu departamentele conexe, pentru progresul proiectelor pe care le conduci

  • Un mediu plăcut de lucru, într-o echipă unită cu care vei participa la diverse activități de team building

  • On Boarding cu program concret de învățare și asimilare a sistemelor și proceselor interne, cu persoană dedicată pentru tine în perioada de integrare în echipă

  • Pachet salarial motivant

CE CALITĂȚI VREM SĂ AI:

  • Experiență de minim 3 ani ca suport comercial clienți B2B, care să includă relaționarea cu clienții prin comunicare scrisă și telefonică

  • Competențe lingvistice avansate în română și engleză (scris și vorbit fluent) și constituie un avantaj cunoașterea limbii maghiare 

  • Cunoștințe avansate de operare calculator, implicit a programelor Microsoft office 365

  • Experiență de lucru intr-un soft CRM

  • Abilități excelente de comunicare

  • Capacitate de învățare a termenilor tehnici uzuali utilizați în activitatea companiei și a înțelegerii proceselor tehnice

  • Capacitate de reacție rapidă în situații urgente, autodisciplină pentru atingerea obiectivelor cu termen limită

DESCRIEREA JOBULUI

  • Vei gestiona întregul proces de administrare a vânzărilor/proiectelor de execuție de la comandă până la facturare (planifică, îndeplinește, monitorizează și coordonează procesele și task-urile necesare realizării comenzii);

  • Vei realiza documente comerciale (oferte, contracte, confirmări de comandă, alte documente specifice, conform modelelor predefinite din cadrul organizației);

  • Vei realiza și gestiona corespondența cu clientul pentru întregul proces de vânzări al proiectului de care te ocupi, vei face analiza realizărilor pe proiect și vei comunica rezultatele;

  • Vei fi persoana responsabilă de relația organizației noastre cu clientul pe tot parcursul desfăsurării proiectului;

  • Vei monitoriza stocurile, în corelare cu necesarul din comenzi;

  • Vei rezolva situațiile care apar în procesul realizare a proiectului/comenzii;

Pentru informații suplimentare contactează-ne:

hr@dito-group.ro

0770 856 812


Poți să afli mai multe despre echipa Dito
vizitând pagina Companie

VREI SĂ INTRI ÎN ECHIPA DITO GROUP?

Trimite-ne C.V.-ul tău și vom căuta împreună locul potrivit pentru tine, în echipa DITO.